تا تست نکنی نمیفروشم!

در این مقاله میخوانیم:

چندروز پیش در حال قدم زدن در میدان میوه و تره بار بودم. صدها غرفه دار در آن جا مشغول به کار و فروش میوه و تره بار هستند. هرکسی به نوبه خودش داد می زد که از من میوه بخرید. میوه های من تازه و شیرین هستن و …

اما یکی از غرفه داران روش جالبی را انتخاب کرده بود. برخلاف بقیه اصلا داد و فریاد نمی کرد. فقط هم پرتقال می فروخت. یک بنر نسبتا بزرگ بالای سرش زده بود که روی اون نوشته بود: تا تست نکنی نمی فروشم

روش جالبی را برای فروش انتخاب کرده بود: اول تست کن اگه راضی بودی بخر

و جالب تر اینکه اگه مشتری به هر دلیلی می گفت به تست نیاز ندارم و بهت اعتماد دارم و …

فروشنده کاملا قاطع اعلام می کرد که متاسفانه امکان فروش به شما را ندارم.

ما چه زمانی می توانیم از این ترفند فروش استفاده کنیم:

1- زمانی که به کالای خود کاملا اعتماد داریم

2- زمانی که محصول ما قابلیت تست توسط مشتری را دارد

3- زمانی که رقابت در بازاری که هستیم به شدت بالاست

حالا شما به ما بگید. محصول شما امکان فروش به این شیوه را می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *